کد خبر: ۷۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۵
دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تایید صحت انتخابات شوراهای 3 شهر این استان خبرداد.
تایید صحت انتخابات شوراهای 3 شهر استان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، وحید محمدی تبار  اظهار کرد: پس از بررسی‌های فراوان و رسیدگی به شکایات و اعزام چندین گروه از کارشناسان و بازرسان خبره و بی‌طرف به شهرهای مذبور و بازشماری بخشی از شعب اخذ رای این شهرها یعنی به میزان صد درصد قلعه رئیسی، ۳۵ درصد چرام و ۵۲ درصد لیکک و وجود تغییرات در نتیجه های قبولی( هر شهر یک نفر)، صحت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این سه شهر را تایید کردند.

وی افزود: هیات عالی نظارت استان متشکل از مجمع نمایندگان استان یعنی آقایان تاجگردون، زارعی و هاشمی پور، با رویه بی‌طرفی مطلق و صرفا بر مبنای قانون اعلام نظر کرده است.

دبیر هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر سه نماینده استان خواستار برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی در این شهرها هستند بخصوص نماینده آن شهرستانها در مجلس شورای اسلامی و حتی آقای دکتر تاجگردون رئیس هیات عالی نظارت نیز طی نامه ای از استاندار استان خواستار برخورد و پیگیری جدی با عوامل تخلفات در هر سطح و رده ای شده اند.

محمدی تبار ضمن تشکر از همکاری های خوب و موثر دستگاه قضایی و امنیتی استان و عوامل آنها در این سه شهرستان، از توجه خاص استاندار و مجمع نمایندگان استان بر پیگیری حقوق مردم و تلاش برای برخورد با عوامل تخلفات انتخاباتی تشکر کرد.

وی اضافه کرد: همکاری‌های بسیار خوب رسانه‌ها، سایتها و خبرگزاریها در حفظ آرامش و برگزاری انتخابات بسیار خوب و ارزنده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: