کد خبر: ۷۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اطلاعیه‌ای برنامه خاموشی اهواز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، یکم و دوم تیرماه را اعلام کرد.
برق چه نقاطی در اهواز قطع می‌شود؟به گزارش خبرداغ، بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق اهواز امروز و فردا برق برخی مناطق اهواز طبق برنامه زمان‌بندی در ساعاتی قطع خواهد شد. 

بر اساس این برنامه امروز مناطق شهرک رزمندگان، زعفرانیه و ملاشیه از ابتدا تا خیابان 8 و خیابان تعاون از ساعت 6 تا 10 صبح خاموشی خواهند داشت.

امروز برق روستاهای عماشیه یک، بیت محارب و روستای بیت ملوح در حوزه شهرستان باوی از ساعت 8 تا 12 قطع خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه در روز جمعه 2 تیرماه، مناطق کیان‌آباد و کیانپارس شامل خیابان وهابی و خیابان‌های 7، 8، 13، 15 و 17 غربی و خیابان شهید یعقوبی، اداره‌کل تحقیقات و استاندارد خوزستان، کیان‌آباد خیابان وهابی نبش 22 شرقی و نبش15 شرقی، خیابان خرداد حد فاصل خیابان 8تا آخرین خیابان غربی، 18 غربی بین وهابی و خرداد، خیابان 17 غربی بین ایدون و خرداد، خیابان خرداد بین 11 و 12 و پارک گلچهره از ساعت 6 تا 9 صبح خاموشی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، شهر رامین در حوزه شهرستان باوی نیز از ساعت 8 تا 12 روز جمعه بی‌برق خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: