کد خبر: ۷۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
مدیر ورزشی سابق پاری سن ژرمن هواداران بارسلونا را ناامید و تاکید کرد که امکان انتقال وراتی به این تیم وجود ندارد.
کلایورت هواداران بارسلونا را ناامید کردبه گزارش خبرداغ،در چند روز اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال حضور مارکو وراتی در بارسلونا به گوش رسیده است. این بازیکن ۲۴ ساله ایتالیایی دوست دارد که فصل آینده را در بارسلونا بازی کند اما باشگاه پاری سن ژرمن مخالف این جدایی است، هر چند بارسلونا حاضر است که رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند.

 پاتریک کلایورت ستاره سابق بارسلونا که فصل قبل مدیر ورزشی پاری سن ژرمن بود تاکید کرد که انتقال وراتی به تیم آبی‌اناری ممکن نیست.

او گفت: من به خوبی باشگاه پاری سن ژرمن را می شناسم و باید بگویم که امکان انتقال وراتی به بارسلونا وجود ندارد. وراتی فصل قبل قرارداد خود را با پاری سن ژرمن چهار سال دیگر تمدید کرد. می‌دانم که این بازیکن دوست دارد که در بارسلونا بازی کند اما سران PSG اصلا اجازه جدایی را به او نمی‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، کلایورت ادامه داد: وراتی بازیکن بسیار باکیفیت و خوبی است و بر این باور هستم که بیشتر از ۱۰۰ میلیون یورو می‌ارزد اما حتی با این رقم‌ها هم پاری سن ژرمن او را نخواهد فروخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: