کد خبر: ۷۲۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یک بسته انفجاری به فاصله ۷۰۰ متری روستای گلشن از توابع بخش عنبران شهرستان نمین در شرق اردبیل کشف و خنثی شد.
کشف و خنثی‌سازی یک بسته انفجاری در یکی از روستاهای اردبیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: ۲ روز پیش گزارشی درباره ترددهای مشکوک در روستای گلشن عنبران دریافت شد و به نیروهای امنیتی اجازه بازرسی از این روستا صادر شد.

او با بیان اینکه نیروهای امنیتی سپاه در بازرسی از راه‌های ورودی و مجاور این روستای مرزی تجهیزات انفجاری در خارج از محدوده روستا و در نزدیکی مرز کشف و اقدام به خنثی سازی آن کردند، گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد محموله انفجاری به مقدار ۲ کیلوگرم با میکرو کنترل جاسازی شده است که تیم چک و خنثی‌سازی سپاه وارد عمل شده و در محل آن را خنثی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: هنوز فرد مظنونی در این زمینه دستگیر نشده ولی بررسی‌های اطلاعاتی در سطح گسترده‌ای در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: