کد خبر: ۷۲۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۷
آئین تجلیل از بازنشستگان پست‌بانک‌ایران همزمان با بیست و سوم ماه مبارک‌رمضان در فضای بسیار صمیمی و با حضور خسرو فرحی مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره،‌ برخی از مدیران‌امور و جمعی از بازنشستگان بانک در مجموعه فرهنگی ورزشی مؤسسه پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
آئین تجلیل از بازنشستگان پست‌بانک‌ایران برگزار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: دکتر فرحی در این نشست ضمن تجلیل از زحمات بازنشستگان و خیرمقدم به آنان اظهار داشت: خرسندیم که در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان، میزبان شما پیشکسوتان هستیم و امیدواریم که اینگونه نشست‌ها برای بهره‌مندی از حضور مؤثر و تجربیات بازنشستگان تدوام داشته باشد.
وی افزود: پیشرفت و تعالی هر سازمانی مرهون زحمات و تلاش‌های کارکنان شاغل و بازنشسته است و اکنون که بانک در موقعیت و جایگاه مناسبی در نظام بانکی کشور قرار گرفته است گویای این مهم است که توانسته‌ایم خدمت‌رسان شایسته‌ای برای هموطنان بویژه روستائیان و اقشار کم‌برخوردار باشیم.
فرحی در پایان با آرزوی سلامتی و عزت برای تک‌تک بازنشستگان از آنان قدردانی نمود.
عین‌الله کلامی مدیرعامل کانون بازنشستگان پست‌بانک‌ایران نیز در این نشست به نمایندگی از تمامی بازنشستگان بانک از مساعدت و همکاری‌های مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره با کانون و بازنشستگان قدردانی نمود و گفت: ارتقاء امور رفاهی، ‌پرداخت‌های مناسبتی و همطرازی حق معیشت بازنشستگان با کارکنان شاغل ازجمله موارد مهمی است که با حسن‌نظر اعضای هیأت‌مدیره به آن دست یافتیم.
کلامی ضمن تقدیر از ادارات کل پشتیبانی و املاک و حوزه مدیریت و روابط عمومی در برگزاری شایسته نشست مذکور افزود: تمامی کارکنان روزی به افتخار بازنشستگی نائل و به خانواده صمیمی کانون اضافه خواهند شد که امیدواریم با هم‌افزائی بیشتر موجب ارتقاء کانون شده تا همه از نتایج مثبت آن بهره‌مند شوند.
همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی در این نشست اظهار داشت: بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه آغازی دوباره در تکامل زندگی است.
وی با اشاره به برگزاری آئین نکوداشت تجلیل از تلاش‌های 30ساله پیشکسوتان و بازنشستگان افزود: شما بازنشستگان آئینه تمام‌نمای کارکنان شاغل هستید که پیوند شاغلین و بازنشستگان در انتقال تجربیات موجب افزایش امید و نشاط در محیط کار می‌شود.
حسین‌پور در پایان دوران شیرین بازنشستگی را فرصتی مغتنم برای حضور بیشتر در کنار خانواده دانست و عنوان کرد: اساس هر سازمان نیروی انسانی است و بازنشستگان آن گنجینه‌ای ارزشمندی هستند که بهترین دوران زندگی خود را وقف توسعه سازمان خود کرده‌اند که اکنون استفاده از تجربیات آنان راهگشا است.
گفتنی است: این مراسم فرصتی بود تا بازنشستگان بانک پس از سال‌های دوری از همدیگر با هم مصافحه کرده و فضای بسیار صمیمی و تداعی‌کننده خاطرات خوش همکاری ایجاد نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: