کد خبر: ۷۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
سردار رمضان شریف:
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: به همه گروه‌های فلسطینی اعلام کردیم که میزان تقرب ما به آنها با میزان پایبندی آنها به اضمحلال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین بوده است و مطمئن هستیم گروه‌های اصیل فسلطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند.
میزان تقرب ما به گروه‌های فلسطینی به پایبندی آنها برای اضمحلال رژیم صهیونیستی وابسته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار رمضان شریف در نشست خبری خود با اشاره به روز قدس عنوان کرد:  ایران رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌داند و رفتار و حمایت خاندان‌های قبیله‌ای منطقه از صدام را فراموش نمی‌کند. همیشه به خاطر داریم آنها در مقاطع مختلف علیه ملت ایران توطئه کردند اما همیشه سرشان به سنگ خورده است.

او با تاکید بر اینکه شک نکنید سرنوشت خاندان‌های قبیله‌ای منطقه چیزی جز سرنوشت حزب بعث نیست، گفت: ما کشوری با آرمان‌های قوی و رهبر قوی و ملتی امتحان پس داده و جمعیتی قابل توجه و نیروی نظامی قوی داریم و  قادر هستیم از آرمان فلسطین حمایت کنیم. به همه گروه‌های فلسطینی هم اعلام کردیم که میزان تقرب ما به آنها با میزان پایبندی آنها به اضمحلال رژیم صهیونیستی و آرمان فلسطین بستگی دارد و مطمئن هستیم گروه‌های اصیل فسلطینی نزدیک‌ترین قرابت را با ایران دارند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: بارها در طول تاریخ هشتاد ساله و در تاریخ سی و هشت سال گذشته اثبات شده نگاه به بیرون گروه‌های فلسطینی منفی است و نگاه به داشته خوشان قدرت می‌آفریند آنها از دفاع مقدس الهام گرفتند و جنگ ۳۳ روزه را با موفقیت انجام دادند.

سردار رمضان شریف اعلام کرد:  تدارکات خوبی برای ایاب و ذهاب و حمل و نقل مردم در روز قدس ایجاد شده است. ۲۵۰۰ اتوبوس از محورهایی اصلی برای رساندن جمعیت به مراکز راهپیمایی تدارک دیده  شده است. اورژانس و هلال‌احمر آمادگی دارند. مجموعه کالاهای فرهنگی و برپایی مراسم شب شعر و تبیین شرایط منطقه و آرمان فلسطین جزو برنامه‌های فرهنگی است و تولیدات حوزه چاپی نیز تدارک دیده شده است.

او همچنین با بیان اینکه یک مسیر جدید در تهران اضافه شده است به مسیرهای نه گانه.  مبدا همه راهپیمایی‌ها در سراسر کشور مساجد اصلی بزرگ شهرهای کشور و مقصد مصلی‌های برگزاری نماز جمعه است، مسیرهای راهپیمایی روز قدس را به شرح ذیل اعلام کرد:

مسیر شماره یک:

میدان امام حسین/ خیابان انقلاب/ دانشگاه تهران

مسیر شماره دو :

مسجد ابوذر/ خیابان ابوذر/ دانشگاه تهران  

مسیر شماره سه :

مسجد دارالااسلام/ میدان منیریه/ دانشگاه تهران  

مسیر شماره چهار :

مسجد امام زمان/ آزادی/دانشگاه تهران

مسیر شماره پنج

مسجد ابوالفضل/ میدان توحید/ دانشگاه تهران

مسیر شماره شش :

مسجد حضرت مهدی/ خیابان ستارخان/ دانشگاه تهران  

مسیر شماره هفت :

مسجد الجواد/ میدان هفت تیر/ دانشگاه تهران

مسیر شماره هشت :

مسجد امام جعفر صادق/ دانشگاه تهران

مسیر شماره نه

مسجد حضرت امیر/ خیابان امیرآباد/  دانشگاه تهران

مسیر شماره ده:

 مسجد جامع رسول اکرم تهران/ بلوار شاهد/  دانشگاه تهران

او این را هم گفت که Sara, [۲۰.۰۶.۱۷ ۱۱:۱۶]

رمضان شریف : تدارکات خوبی برای ایاب ذهاب و حمل و نقل مردم ایجاد شده است. ۲۵۰۰ اتوبوس از محورهایی اصلی برای رساندن جمعیت به مراکز راهپیمایی تدارک دیده  شده است . اورژانس و هلال‌احمر آمادگی دارند. مجموعه کالاهای فرهنگی و برپایی مراسم شب شعر و تبیین شرایط منطقه و آرمان فلسطین جزو برنامه های فرهنگی است و تولیدات حوزه چاپی نیز تدارک دیده شده

مسیر های راهپیمایی از اهمیت برقرار است :

یک مسیر جدید در تهران اضافه شده است به مسیرهای نه گانه.  مبدا همه راهپیماییها دز سراسر کشور  مساجد اصلی بزرگ شهرهای کشور و مقصد مصلی های برگزاری نماز جمعه است

مسیر های  اصلی به  سمت دانشگاه تهران :

مسیر شماره یک:

میدان امام حسین خیابان انقلاب دانشکاه تهران

مسیر شماره دو :

مسجد  ابوذر خیابان ابوذر دانشگاه تهران  

مسیر شماره سه :

مسجد دار اسلام میدان منیریه دانشگاه تهران  

مسیر شماره چهار :

مسجد امام زمان آزادیدانشگاه تهران

مسیر شماره پنج

مسجد ابوالفضل میدان توحید دانشگاه تهران

مسیر شماره شش :

مسجد  حضرت مهدی خیابان ستارخان دانشگاه تهران  

مسیر شماره هفت :

مسجد الجواد  میدان هفت تیر دانشگاه تهران

مسیر شماره هشت :

مسجد امام جعفر صادق دانشگاه تهران

مسیر شماره نه

مسجد حضرت امیر خیابان امیرآباد  دانشگاه تهران

مسیر شماره ده:

 مسجد جامع رسول اکرم تهران سر بلوار شاهد  دانشگاه تهران

او این را هم گفت که شروع این مراسم ۱۰:۳۰ صبح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: