کد خبر: ۷۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۶۸
جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دنیا بداند، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است؛ دفاعی که دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.
دفاع، دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست/هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در خصوص حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش با اشاره به عبارت قرآنی «و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی» اظهارکرد: دیشب، دنیا مشاهده کرد که با خشم مقدس و کنترل شده فرزندان مدافع ملت در قالب موشک‌های ذوالفقار، توفانی مهیب و ویرانگر بر سر لانه‌ها و مخفیگاه‌های خفاشان داعشی باریدن گرفت.

او خاطرنشان کرد: دفاع، دیگر به مرزهای جغرافیایی کشور محدود نیست و هر جا که تهدید باشد میدان عمل ماست.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: دنیا بداند، برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها، انگشت ما روی ماشه و پای ما آماده رفتن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: