کد خبر: ۷۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
اسدالله درویش‌امیری استاندار زنجان در جلسه کارگروه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرائی در ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در مناطق روستائی استان زنجان اظهار داشت: پست‌بانک‌ایران در حوزه توسعه و اشتغال روستائی بسیار موفق عمل کرده و نقش و سهم بسزائی در راستای این مهم داشته است.
استاندار زنجان: پست‌بانک‌ایران در حوزه توسعه و اشتغال روستایی موفق عمل کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی عملکرد این بانک را در حوزه روستائی درخصوص توجه ویژه به پروژه‌های عمرانی و بهسازی و ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق مطلوب ارزیابی کرد و از روند حضور و خدمات‌رسانی پست بانک ایران در مناطق محروم و کم‌برخوردار قدردانی نمود.
امینی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در سال جاری پیش بینی اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای توسعه روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی است که مسئولان استان برای تخصیص اعتبارات مناسب در این بخش و افزایش سهم استان از اعتبارات پیش بینی شده باید تلاش جدی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: