کد خبر: ۷۲۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند سارقان منزل در فردیس خبر داد وگفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت میلیاردی از منازل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.
دستگیری ۲ عضو باند دزدی از خانه ها در فردیس/ متهمان با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، جهانشاهلو  از دستگیری ۲ نفر از اعضای باند سارقان منزل در فردیس خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت میلیاردی از منازل با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: متهمان در بازجویی‌ها گفتند که با استفاده از خاموشی منازل به سرقت اقدام می‌کردند، پس از گشت زنی در خیابان‌ها و اطمینان از عدم حضور مالک، از طریق بالکون یا پنجره وارد منزل می‌شدند.

دادستان فردیس افزود: برای هر یک از متهمان ۵۰۰ میلیون تومان قرار وثیقه صادر و روانه زندان شده اند.

جهانشاهلو افزود: با توجه به اعترافات متهمان محل‌های سرقت شناسایی و از آنجایی که سارقان فقط پول و طلا از منازل به سرقت می‌بردند ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته توسط آن‌ها حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: