کد خبر: ۷۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۱۷۴
کاوه رضایی با دریافت حدود ٢٠٠ هزار یورو با شارلوا قرارداد امضا کرد،
قرارداد کاوه رضایی با شارلوا چقدر است؟به گزارش خبرداغ،شاید خیلی ها فکر کنند کاوه رضایی به خاطر پول قید استقلال را زده و به بلژیک رفته. دلیل آنها برای اعتقاد به این موضوع شایعاتی است که درباره درخواست مالی بالای بازیکن کلیدی تیم علیرضا منصوریان از مدیران استقلال به گوش می رسید اما انگار کاوه برای لژیونر شدن توجه زیادی به مسائل مالی نداشته.

 

به نوشته ورزش سه، کاوه رضایی با دریافت حدود ٢٠٠ هزار یورو با شارلوا قرارداد امضا کرد، یعنی تقریبا نصف قراردادی که استقلال حاضر بود به او پرداخت کند.کاوه رضایی فصل قبل قراردادی یک میلیارد و ٦٠٠ میلیونی با استقلال امضا کرد که با توجه به ٢٠ درصد افزایش قرارداد او در این فصل به حدود یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان می رسید و این در حالی است که قرارداد او با شارلوا حدود ٩٠٠ میلیون تومان می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: