کد خبر: ۷۲۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۵
تا 3 هفته آینده؛
آنگونه که شواهد نشان می دهد، امید نورافكن تا 2، 3 هفته آينده با مسئولان باشگاه استقلال مذاكره نمی‌كند.
این ستاره استقلال نه تمدید می‌کند نه به اردو می‌رودبه گزارش خبرداغ ، قرارداد اميد نورافكن با باشگاه استقلال به اتمام رسيده و اين بازيكن خوشبين است به يك تيم اروپايي ملحق شود، آن هم در شرايطي كه هرگز به تيم ملي بزرگسالان دعوت نشده است و اگر هم بخواهد به اروپا برود، بايد از تيمي سطح پايين در يكي از ليگ‌هاي يونان، پرتغال و... كارش را شروع كند.

 

استقلال براي ليگ هفدهم در حال بستن تيمش است و نورافكن در پاسخ به پيشنهاد باشگاه براي تمديد قرارداد پيغام فرستاده تا 2، 3 هفته ديگر دليلي براي مذاكره نمي‌بيند چون هنوز فصل نقل و انتقالات در اروپا شروع نشده است.

 

استقلال هفته دوم تير عازم ارمنستان است و مهم‌ترين برنامه آماده‌سازي آبي‌پوشان براي حضور در ليگ در اين اردو برگزار مي‌شود و اين‌طور كه پيداست، نورافكن به ارمنستان هم نمي‌رود و در صورتي كه نتواند به اروپا برود، از همبازيانش عقب مي‌ماند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: