کد خبر: ۷۲۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۸
دادستان کرمان:
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:با رصد های امنیتی و اطلاعاتی انجام شده در سطح استان کرمان بحمدلله کوچکترین مشکل ضد امنیتی در این استان مشاهده نشده است.
هوشیاری مردم برطرف کننده نقشه های شوم دشمنان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تاکید بر برقراری امنیت کامل در سطح استان کرمان با تلاش نیروهای انتظامی،امنیتی و اطلاعاتی و همکاری و مساعدت مردمی گفت:رصدهای امنیتی در سطح استان بصورت کامل و با تمام توان در حال انجام است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دادستان کرمان تاکید کرد:همکاری مردم و هوشیاری آنان در قبال محیط اطراف خود، در کنار تلاش و مجاهدت عوامل انتظامی،اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه قضایی استان موجب خرسندی و برطرف کننده توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مردم و نظام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: