کد خبر: ۷۲۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۸۹
لاریجانی در ابتدای جلسه علنی مطرح کرد؛
رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس که پس از نشست غیرعلنی دوساعته برگزار شد، بر لزوم به‌کارگیری از بنیه کارشناسی دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد.
استفاده از بنیه کارشناسی دولت و مجلس برای حل مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که پس از جلسه غیرعلنی حدوداً دوساعته برگزار شد، اعلام کرد: در این جلسه، دولت، مرکز پژوهش‌های مجلس و برخی اعضای کمیسیون‌های تخصصی اظهارنظر کردند و بر لزوم فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی کشور تاکید داشتند.

او گفت: باید در حوزه اشتغال و تولید که مورد توجه مقام معظم رهبری بود، بیشتر کار کنیم و نظمی سازمان‌یافته در حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور ایجاد شود.

رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از بنیه کارشناسی کشور در این راستا تاکید کرد و گفت: باید از حوزه‌های تخصصی دولت و مجلس و نیز کارشناسان اقتصادی و دانشگاهیان برای دستیابی به این اهداف استفاده شود.

لاریجانی در پایان به لزوم برگزاری جلسات مشابه نیز اشاره کرد و گفت: این جلسات بین دولت و مجلس را که پیش از این نیز برگزار شده، پی‌گیری خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: