کد خبر: ۷۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۳
بیانیه سازمان تعزیرات حکومتی:
سازمان تعزیرات حکومتی در پی حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران با صدور بیانیه ای این اقدام تروریست های کوردل را محکوم کرد.
افراطی‌گری و خشونت، ملت ایران را مقاوم‌تر از گذشته می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

عاملان سرسپرده استکبار و خفاشان صبح گریز با باورهای شیطانی خود به خاکریز مستحکم اراده امت مسلمان و ولایت مدار ایران زدند؛ غافل از آن که افراطی‌گری و خشونت، ملت ایران را مقاوم‌تر و مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد و در ادامه راه امام (ره) و رهبر فرزانه خود ثابت قدم تر گام بر می‌دارد.

سازمان تعزیرات حکومتی ضمن عرض تسلیت به خانواده معظم شهدای این حملات ناجوانمردانه، اقدام ددمنشانه و نشات گرفته از اسلام آمریکایی تروریست های کوردل را محکوم نموده و در کنار امت همیشه در صحنه محکم تر و استوارتر بر آرمان های اصیل انقلاب خواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: