کد خبر: ۷۲۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۰
تمامی تروریست ها به هلاکت رسیدند؛
هم اکنون هر دو واقعه خاتمه یافته و اوضاع به صورت کامل در کنترل عوامل امنیتی و انتظامی قرار دارد.
تهران در آرامشبا پایان یافتن عملیات ضد تروریستی وضعیت در میدان بهارستان و دیگر خیابان های تهران به حالت عادی بازگشت و بار دیگر آرامش در سراسر شهر حکمفرما شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، با پایان یافتن عملیات تروریستی، آرامش به پایتخت بازگشت و عبور و مرور نیز به سهولت در حال انجام است.

در حال حاضر نیز نیروهای انتظامی در محل حضور داشته و اوضاع محدوده را کاملا در دست دارند ضمن اینکه عوامل سپاه انصار نیز که مسوولیت حراست و حفاظت از حرم امام خمینی (ره) را بر عهده دارند در محدوده مستقر می‌باشند.

براساس بیانیه های وزارت اطلاعات و وزارت کشور و همچنین ناجا، اوضاع به صورت کامل در کنترل عوامل امنیتی و انتظامی قرار دارد.

به منظور پیشگیری از انتشارِ اخبار خلافِ واقع و ایجاد جو نارام؛ لازم است همه مردم با اتخاذ رویکرد مسؤولانه از هرگونه انتشار و پخش پیام های دلهره امیز و اخبار نادرست خودداری کنند.

همچنین، نیروی انتظامی از شهروندان خواسته است که هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن 113 یا 110 اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: