کد خبر: ۷۲۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۰۴
سرمربی تیم استقلال گفت: روحیه پرتلاش و انگیزه بالای کی‌روش در همه این سال‌ها به تیم ملی و بازیکنان تیم هم تزریق شده است.
منصوریان: کی‌روش انگیزه بالایی را به تیم ملی تزریق کرده است/ او مردی سخت کوش و پرتلاش استبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا منصوریان درباره دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: من به فوتبال ایران بابت جایگاه تیم ملی در مقدماتی جام جهانی تبریک می‌گویم. به دوست و برادر عزیزم، کارلوس کی‌روش هم تبریک می‌گویم که خستگی ناپذیر برای موفقیت فوتبال ایران تلاش کرده است. روحیه پرتلاش و انگیزه بالای او در همه این سال‌ها به تیم ملی و بازیکنان تیم هم تزریق شده است.

 

وی افزود: نباید فراموش کنیم که دیدار با ازبکستان مسابقه بسیار سختی است و به هیچ عنوان نباید این بازی را آسان تلقی کرد. این نکته‌ای است که در صحبت‌های سرمربی تیم ملی هم دیده شده و کی‌روش هم گفته که باید تیم با همه توان در این بازی حاضر شود.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ازبکستان حریف قدرتمندی است و برای اینکه شانس صعودش را حفظ کند برای کسب سه امتیاز به تهران می‌آید. امیدوارم با تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان نتیجه مورد نظر را در حضور پرشمار تماشاگران‌مان کسب کنیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: