کد خبر: ۷۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۵
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ما پیشکسوت‌ها بهتر از بقیه کارمان را بلد هستیم و می‌دانیم چگونه استقلال را به موفقیت برسانیم.
استقلالی دوآتیشه هستم و اگر به من پیشنهاد بدهند حتما قبول می‌کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در رسانه‌های مختلف و صفحات مجازی، اخباری مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به جواد زرینچه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به‌عنوان مدیر عامل منتشر شده است.



جواد زرینچه در این خصوص به میزان اظهار داشت: هنوز صحبت قطعی در این خصوص نشده است ولی اگر پیشنهاد بدهند قبول می‌کنم. ما پیشکسوت‌ها بهتر از بقیه کارمان را بلد هستیم و می‌دانیم چگونه استقلال را به موفقیت برسانیم و مهم‌تر از همه از یکدیگر حمایت می‌کنیم.



وی گفت:‌ قبلا هم عضو هیئت مدیره استقلال بودم و با کار مدیریتی آشنا هستم. اگر این پیشنهاد را از سوی باشگاه استقلال به من بدهند حتما قبول می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: