کد خبر: ۷۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۸
فدراسیون فوتبال در خصوص بلیت فروشی دیدار ایران و ازبکستان اطلاعیه صادر کرد.
بلیت‌های بازی ایران و ازبکستان، اینترنتی فروخته می‌شودبه گزارش خبرداغ، با توجه به حساسیت‌های بالا در بازی مقدماتی جام جهانی بین تیم‌های ایران و ازبکستان و همچنین جلوگیری از بروز حواشی و حوادث احتمالی، در جلسه‌ای که با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد، مقرر شد که در بازی حساس ایران و ازبکستان از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بلیت فروشی مانند مسابقات لیگ برتر به صورت الکترونیکی انجام شود.

با توجه به حضور ناظر امنیتی و حساسیت‌های فیفا و AFC در خصوص میزبانی مسابقات در ورزشگاه آزادی، هر گونه گزارش از سوی ناظران، محرومیت‌هایی را برای فوتبال ایران و همچنین فدراسیون درپی خواهد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون فوتبال تاکید کرده که در روز مسابقه به هیچ عنوان در محل ورزشگاه بلیت فروشی انجام نخواهد شد و کلیه هواداران باید از طریق اینترنت اقدام به تهیه بلیت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: