کد خبر: ۷۲۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۸
استقلالی ها از طریق مدیربرنامه های این بازیکن با مدیران باهیا مذاکره کرده اند تا رضایتنامه دائمی این بازیکن برای استقلال صادر شود.
مذاکره استقلال با باهیا برای بازیکن برزیلی/با بازگشت پژمان، پادوانی رفتنی استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عملکرد رابسون جانواریوی برزیلی در اولین فصل حضورش در استقلال آنقدر خوب بوده که منصوریان به دنبال تمدید قرارداد او باشد. این وسط، البته یک مشکل بزرگ وجود دارد و آن قرارداد جانواریو با باشگاه باهیای برزیل است. از یکطرف خود رابسون دنبال صحبت با مدیران این باشگاه برای گرفتن رضایتنامه اش افتاده و از طرف دیگر خبرگزاری میزان خبر داده که استقلالی ها از طریق مدیربرنامه های این بازیکن با مدیران باهیا مذاکره کرده اند تا رضایتنامه دائمی این بازیکن برای استقلال صادر شود. بدین ترتیب و با توجه به بازگشت پژمان منتظری به استقلال، احتمال جدایی پادوانی از این تیم بیشتر از گذشته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: