کد خبر: ۷۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۶
فریبا صادقی درباره انتخاب خود به عنوان سمت نایب رییسی بانوان والیبال بیان کرد: مدیران همیشه به دنبال افرادی هستند که از حاشیه دور هستند. امسال سابقه حضور در هیات والیبال اصفهان را دارم.
مدیران همیشه به دنبال افراد به دور از حاشیه هستندبه گزارش خبرداغ،نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادامه فعالیت خود در عرصه مربی‌گری بیان کرد: حداقل 10 سال سابقه فعالیت مدیریتی در هیات والیبال اصفهان را داشته‌ام. در حال حاضر به عنوان نایب رییس بانوان انتخاب شده‌ام و تا زمان انتخابات رییس فدراسیون والیبال انجام وظیفه خواهم کرد و سپس تصمیم خواهم گرفت که در مربی‌گری باشم یا خیر. ممکن است پس ازانتخابات، رییس جدید از نیروهای خود برای سمت نایب رییسی استفاده کند. اگر قرار بر این بود بعد از انتخابات به عنوان نایب رییس نباشم آن زمان به کار مربی‌گری باز خواهم گشت.

او که سرمربی تیم ذوب آهن بود درباره هدایت تیم ذوب آهن اظهار کرد: در اصفهان مربیان خوبی حضور دارند که در گذشته با یکدیگر فعالیت کرده‌ایم و در غیاب من خواهند توانست کار را ادامه دهند.

سمت نایب رییسی در فدراسیون والیبال تا به امروز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. صادقی در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست او نیز نتواند تا قبل از پایان 4 سال فدراسیون را ترک کند، تصریح کرد: خیر، اصلا نگران نیستم. هدف من این نیست که به طور دائم بمانم. در حال حاضر نیز به خاطر کمک به والیبال اینجا هستم و تا جایی که نیاز باشد ادامه خواهم کرد و اصلا اصراری بر ادامه دادن در آینده ندارم.

او در ادامه افزود: ماندن نایب رییس‌ها به رییس فدراسیون بستگی دارد و همچنین نوع برخورد و تعامل نایب رییس‌ها با کمیته‌ها و عوامل فدراسیون‌ والیبال.

نایب رییس بانوان در پاسخ به این سوال که چه شد داورزنی او را برای این سمت انتخاب کرد، پاسخ داد: این را باید از داورزنی پرسید. فکر می‌کنم همیشه مدیران به دنبال افرادی هستند که جدا از بحث توانایی از حاشیه‌ها نیز دور باشند، شاید دلیل این باشد.

فریبا صادقی در پایان بیان کرد: بسیار با این جمله تکراری مواجه هستم که چون من از جنس والیبال هستم، می‌توانم دردها و نقطه ضعف‌ والیبال را درک کنم. انتظارات منطقی داشته باشند و زمان لازم را به من بدهند تا بتوانم اگر امکان آن باشد، کارهای مد نظر را انجام دهم و به اهداف فدراسیون والیبال در بخش بانوان نزدیک‌تر شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: