کد خبر: ۷۲۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۲
دلیل فراخواندن بیرانوند به اتریش
سرمربی تیم ملی به 3 دروازه‌بان دعوت شده به اردوی این تیم اعتماد ندارد.
عدم اعتماد کی‌روش به دروازه‌بان‌های تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پس از پایان مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کارلوس کی‌روش دروازه‌بان پرسپولیس را به اردوی تیم ملی در اتریش فراخواند.

سرمربی تیم ملی که از 3 تیم ایرانی حاضر در رقابت‌های آسیایی بازیکنی به اردوی اتریش و آماده‌سازی برای بازی دوستانه با مونته‌نگرو دعوت نکرده بود، علیرضا بیرانوند را به این اردو فراخواند.

ظاهراً کی‌روش از عمکلرد لک، اخباری و مظاهری در اردو و تمرینات تیم ملی راضی نبوده و دلیل دعوت از بیرانوند همین موضوع است.

پیش از این قرار بود بازیکنان پرسپولیس و استقلال تهران و خوزستان در بازی با مونته‌نگرو حضور نداشته باشند و استراحت کنند تا در اردوی پیش از بازی با ازبکستان به جمع نفرات تیم ملی ملحق شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: