کد خبر: ۷۲۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۳۷۱
مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با تلاشی مضاعف در راستاي بازاريابي و ارتقاء جايگاه بي بديل خدمات بانکداري الکترونيک در ميزان توسعه يافتگي بانك ها و مؤسسات پولي و مالي، طي سال هاي اخير گسترش بكارگيري ابزارهاي بانكداري الكترونيك را در دستور كار خويش قرار داده است.
استان قم با بیشترین سرانه تعداد خودپرداز در صدر استان های کشور قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در اين راستا ضمن انجام رايزني هاي متعدد با نهادها، ارگان ها، شرکت ها، سازمان ها، مراکز خريد، مراکز درماني، نهادهاي آموزشي و مذهبي و همچنين بازاريابي هاي مستمر و هدفمند، موفق گرديده تا كنون ۵۷ دستگاه خودپرداز اعم از ديواري، سالني و شعبه اي را در سطح استان نصب و راه اندازي نمايد.
گفتنی است، استان قم با ۱۴ شعبه فعال و ۷۸ نفر کارمند، دارای سرانه تعداد خودپرداز ۰۷/۴ ( از حیث تعداد شعب) و همچنین سرانه تعداد خودپرداز ۷۳/۰ ( از جهت تعداد پرسنل) بوده و اين در حالي است که سرانه کشوري تعداد خودپرداز در بانک قرض الحسنه مهر ايران، از لحاظ تعداد شعب معادل ۷۷/۱ و از حيث تعداد پرسنل نيز معادل ۳۲/۰ مي باشد.
خاطرنشان می سازد، این مدیریت از لحاظ تعداد خودپرداز، در بين بانک هاي استان نيز داراي عملکردي مطلوب و جايگاهي ممتاز و ارزنده مي باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: