کد خبر: ۷۲۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
بهروز نعمتی:
عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: ما در فراکسیون به هیچ وجه به دنبال حذف آقای مطهری از هیات رییسه مجلس نیستیم و طرح این موضوعات برای شیطنت، سهم‌خواهی و از بین بردن وفاقی که در انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شد.
به دنبال حذف مطهری از هیات رییسه مجلس نیستیم/ مطهری پیشنهاد کرد رییس با نظر سه فراکسیون انتخاب شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: مذاکرات مختلفی بین سه فراکسیون اصلی مجلس انجام گرفته اما هنوز خروجی روشنی برای آن مطرح نشده و این جلسات به جمع‌بندی نهایی نرسیده و تا لحظه انتخابات هیات رییسه مجلس ممکن است مذاکرات مختلفی در جریان باشد.

او گفت: مطهری پیشنهادی را مطرح کردند ناظر بر این موضوع که رییس به صورت مشترک انتخاب شود، منشی‌ها و کارپردازها با سه کاندیدا از سوی هر فراکسیون باشد و برای نایب رییسی نیز چهار کاندیدا معرفی شود.

نعمتی در پایان تصریح کرد: بر این اساس، یعنی دو نفر قبلی به‌ علاوه دو نفر دیگر از دو فراکسیون اصلی که ما به ایشان گفتیم ابتدا این پیشنهاد را در فراکسیون خودتان مطرح کنید و مصوب کنید و سپس در جلسه مشترکی به کمیسیون امید، ولایی و مستقلین ارائه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: