کد خبر: ۷۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۲
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا و عباس‌زاده می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.
دایی: برای موفقیت به ترابی و اخباری نیاز داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: محمد دایی در مورد حضور محمد عباس‌زاده در سایپا اظهار داشت: عباس‌زاده بازیکن ما بود که همراه ما به پرسپولیس آمد و بازیکن خوبی هم هست. عباس‌زاده توانایی بالایی دارد و می‌تواند خیلی از مشکلات سایپا را در خط حمله حل کند.
 
وی ادامه داد: هم عباس‌زاده می‌تواند به سایپا کمک کند و هم سایپا می‌تواند به این بازیکن کمک کند که به تیم ملی برسد.
 
مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه این تیم دنبال جذب بازیکن ایرانی است یا خارجی هم گفت: ما سعی می‌کنیم نیاز‌های‌مان را با بازیکن ایرانی برطرف کنیم اما اگر نشد آن‌وقت سراغ بازیکن خارجی می‌رویم.
 
دایی درباره سرنوشت بازیکنانی مانند خلغتبری و حامد لک در سایپا عنوان کرد: نمی‌دانم این بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند یا نه اما نام‌های بزرگی هستند که می‌توانند به تیم کمک کنند.
 
وی در پایان در مورد اینکه آیا سایپا بازیکنانی مانند ترابی و اخباری را به تیم‌های دیگر می‌فروشد، گفت: علی آقا باید در این مورد نظر نهایی را بدهد اما ما برای موفقیت و پشت سر گذاشتن یک فصل خوب به این بازیکنان نیاز داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: