کد خبر: ۷۲۱۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۳
مهدی طارمی آماده‌ترین بازیكن این روزهای تمرینات پرسپولیس است.
طارمی: ما تیم اول ایران هستیم/ برای گلزنی مقابل لخویا انگیزه بالایی دارمبه گزارش خبرداغ ، همه انتظار دارند که صدرنشین جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا در بازی حساس با لخویا یك كاری بكند. برانكو هم به همین خاطر ستاره تیمش را به كنفرانس خبری قبل از بازی برد تا به او روحیه مضاعف بدهد و... اما خود مهدی طارمی هم در مورد بازی پرسپولیس و لخویا حرف‌های جالبی دارد كه خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

* با توجه به غیبت تماشاگران پرسپولیس كار شما در بازی با لخویا سخت نیست؟

 

خیلی بد شد كه هواداران خود را در بازی با لخویا نداریم. ما پرطرفدارترین تیم ایران در آسیا هستیم كه تماشاگران در هر مسابقه در استادیوم آزادی مثل كوه پشت ما هستند. حیف شد كه آنها نیستند اما از همه طرفداران پرسپولیس می‌خواهیم از پای تلویزیون ما را دعا كنند.

 

* قول گلزنی می‌دهی؟

 

در فوتبال حرفه‌ای قول دادن كار اشتباهی است. من دوبله انگیزه دارم كه این بازی گل بزنم اما فوتبال است و هزار و یك اتفاق غیرقابل پیش‌بینی! با این حال امیدوارم به كمك همبازیانم موفق شوم گل بزنم. هرچند فرقی نمی‌كند چه كسی گل بزند. مهم این است كه پرسپولیس برنده شود و اسم گلزن مهم نیست.

 

* ولی گل زدن به لخویا هم راحت نیست. این تیم قهرمان قطر است. نیست؟!

 

بله، لخویا قهرمان قطر است اما ما هم تیم اول ایران هستیم. ما تیم اول پایتخت هستیم و می‌خواهیم به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا كنیم. برای این هدف هم از دقیقه یك تا 90 می‌جنگیم.

 

* برخی كارشناسان معتقدند سختی كار اینجاست كه اول باید در تهران بازی كنید و در دیدار برگشت مهمان لخویا باشید؟

 

نمی‌دانم ولی یك حسی به من می‌گوید رفت و برگشت لخویا را شكست می‌دهیم.

 

* پرسپولیس دو فصل قبل 3 گل در تهران به تیم قطری زد اما در قطر هم...

 

این بار باتجربه‌تر هستیم. قدر برد خانگی را می‌دانیم و مطمئن هستم بهتر از آن دوره بازی خواهیم كرد.

 

* روی چه حسابی این حرف را می‌زنی؟

 

باورتان نمی‌شود بیش از همه تیم‌های لیگ تمرین كردیم. در حالی كه همه در حال استراحت هستند ما به سختی تمرین می‌كنیم و عرق می‌ریزیم تا موفق شویم. تا 16 تیم برتری آسیا هم جلو آمدیم و نمی‌خواهیم به راحتی همه چیز را از دست بدهیم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: