کد خبر: ۷۲۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۰
دادستان سمنان:
دادستان عمومی و انقلاب سمنان گفت:هیچ موردی از ناامنی درجریان انتخابات در سطح استان سمنان گزارش نشده و انتخابات در فضایی امن و مناسب برگزار شد.
هیچ موردی از ناامنی در برگزاری انتخابات مشاهده و گزارش نشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حیدر آسیابی با اعلام این مطلب گفت:آخرین جلسه ستاد پیشگری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان پس از برگزاری انتخابات برگزار شد و جمع بندی گزارش‌های مربوط به انتخابات صورت گرفت.

 دادستان سمنان از تشکیل ۳۸ فقره پرونده تخلف انتخاباتی در سطح استان سمنان خبر داد و گفت:این پرونده‌ها در جریان رسیدگی قرار دارد .

آسیابی تاکید کرد: در کنار این تخلفات،۱۲ مورد نیز به کاندیداها و ستادهای آنان در ایام تبلیغات تذکر داده شد که موجب رفع موارد تذکر و بهبود امور تبلیغات شد.

دادستان سمنان برگزاری سالم و پرشکوه انتخابات را حاصل مشارکت مردم و همکاری و تعامل نیروها و مجموعه‌های ذی ربط برگزاری انتخابات برشمرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: