کد خبر: ۷۲۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
ستاد نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی حامی دکتر حسن روحانی در بیانیه ای به مناسبت خلق حماسه 29 اردیبهشت 1396 با تبریک به ملت شریف، آگاه و سرافراز ایران تاکید کردند: مردم با بصیرت ایران در این انتخابات سرنوشت ساز، مردم سالاری دینی را تثبیت و دموکراسی را در عمل معنا کردند.
نمایندگان ادوار مجلس: مردم ایران در 29 اردیبهشت دموکراسی را در عمل معنا کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،در این بیانیه خطاب به ملت شریف، آگاه و سرافراز ایران آمده است: سلام و درود خدا بر شما که بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را در 29 اردیبهشت 1396 با مشارکت گسترده در انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها به رخ کشیدید.

این بیانیه می افزاید: مردان و زنان آزاده را به تحسین وا داشتید، صحت و کارآمدی نظام مردم سالاری دینی را به اثبات رساندید و با آرای حداکثری و معنی دار خود، روحانی انقلابی، شجاع و روشنفکر حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را با انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهوری برگزیدید و بر تداوم جریان اعتدال گرایی، اصلاح طلبی و عقلانیت در کشور تاکید کردید.

در این بیانیه آمده است: مردم بابصیرت ایران اسلامی با حضور امیدبخش خود در پای صندوق های رای و با خلق حماسه ای دیگر نشان دادند که همچنان در دفاع اسلامی و آرمان های متعالی آن ایستاده اند و با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای و استفاده از حق خود که شرکت در تعیین سرنوشت خویش است مردم سالاری دینی را تثبیت و دموکراسی را در عمل معنا کردند. 

این بیانیه همچنین یادآور شده است: هیات رئیسه ستاد نمایندگان ادوار مجلس حامی دکتر روحانی به نمایندگی بیش از 700 نماینده ادوار مجلس که در انتخابات ریاست جمهوری از کاندیداتوری دکتر روحانی حمایت نمودند از مردم شریف و آگاه ایران به خاطر حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات و خلق حماسه 29 اردیبهشت و رای قاطع به دکتر روحانی تشکر و قدردانی می نماید.

در این بیانیه همچنین می افزاید: این پیروزی را که پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهوری منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی و نمایندگان ادوار مجلس و ملت شریف ایران متواضعانه و صمیمانه تبریک عرض می نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: