کد خبر: ۷۲۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
سفیر ایران در کانبرا:
سفیر کشورمان درکانبرا حضور هموطنان مقیم استرالیایی‌مان در پای صندوق‌های رای را مایه افتخار دانست.
استقبال ایرانیان مقیم استرالیا از انتخابات مایه مباهات استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن پیام عبدالحسین وهاجی، سفیر و رییس ستاد مرکزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در استرالیا به شرح زیر است: 

هموطنان گرامی مقیم استرالیا 

اینجانب به عنوان سفیر دولت تدبیر و امید بر خود فرض می دانم از مشارکت گسترده، ستودنی و تاریخی ایرانیان مقیم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در شش شهراسترالیا برگزار شد از صمیم دل تشکر و قدردانی می‌کنیم. 

حضور بی‌نظیر و منظم ایرانیان مقیم با گرایش‌های مختلف فکری و در شرایط آب و هوای نامساعد در حوزه‌های رای‌گیری، نشانگر هوشمندی بالا و عشق و علاقه شدید آنان به سرنوشت کشور بزرگ ایران است و این مایه مباهات و افتخار اینجانب و تمامی ایرانیان است. 

بدون تردید پیام مشارکت ایرانیان مقیم استرالیا و مردم داخل کشور، حمایت از تثبیت مردمسالاری، عقلانیت، مدارا و خردمندی در سیاست داخلی و تعامل همراه با عزت و حکمت با جهان به هدف ساخت ایرانی آزاد، آباد، الهی، عقلانی و توسعه یافته است. 

در پایان ازدرگاه ایزد منان آرزوی عزت، رفاه، سلامتی و سربلندی برای همه مردم ایران به خصوص ایرانیان مقیم استرالیا را دارم و امیدوارم که ایرانیان مقیم با مشارکت فعال خود، زمینه توسعه هرچه بیشتر روابط دوستانه بین دو ملت ایران و استرالیا را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی فراهم کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: