کد خبر: ۷۲۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰۱
‌اسامی اعضای شورای شهر در برخی شهرهای استان البرز اعلام شد.
اعلام اسامی اعضای شورای شهر برخی شهرهای استان البرزبه گزارش خبرداغ ، اسامی اعضای شورای شهر در برخی شهرهای استان البرز مشخص شد.

اعضای شورای شهر اشتهارد مشخص شدند

فرماندار شهرستان اشتهاردگفت: میزان مشارکت شهروندان این شهرستان در این دوره از این انتخابات 88 درصد بوده است.

به‌گزارش‌گروه دریافت خبر ایسنا، ابوالفضل اینانلو  اظهارکرد: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اشتهارد برای پنج کرسی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت شهروندان اشتهاردی در این دوره از انتخابات ۸۸ درصد بوده است.

اینانلو خاطرنشان کرد: در این دوزه از انتخابات محمد صفری با پنج هزار و ۸۰۷ رأی، شمس الله خلج با سه هزار و ۹۰۳  رأی، کریم شاه بیگ با سه هزار و ۴۷۹ رأی وحمید ملاحسنی فرد سه هزار و ۴۰۵  رأی به شورای شهر راه یافتند.

‌اعضای شوراهای شهرستان ساوجبلاغ معرفی شدند

فرماندارساوجبلاغ نتایج انتخابات شوراهای این شهرستان را اعلام کرد.

ابوالقاسم پالیزگیردرگفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: ‌در شهرکوهسار پنج نفر به عنوان عضو اصلی و سه نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اعضای اصلی شورای شهر کوهسار حسام جمعدار با دو هزار و 260 رای،  احمد گل باز با هزار و 802 رای ، محسن فلاحت پیشه با هزارو 784 رای، مهدی جمعدار با هزار و 652 رای و سعید خوشه گیر با  هزار و 57 رای هستند.

پالیزگیر با اشاره به اعضای علی البدل شورای این شهر توضیح داد: سعید فلاح پور با هزار و 431 رای، جلال فلاح پور با  هزار و 209 رای و  مرتضی عزت ور با هزارو 204  رای هستند.

این مسئول با اشاره به اعضای اصلی شورای شهر جدید هشتگرد ابراز کرد:  علی‌گلرخی با پنج هزار و15 رای ، شمس اله ارمندئی با سه هزار و 685 رای، مرتضی‌کیهانی راد با سه هزار و 561 ، محمود پایکاری دارای سه هزار و 468 رای و  حاتم سنجری پیرایواتلو با سه هزارو 467 رای اعضای اصلی شورای شهر جدید هشتگرد هستند.

فرماندار ساوجبلاغ اظهارکرد: ‌فاطمه جلیلی بنه خلخال با دو هزار و 868 رای،  محمدکاظم موحدی پور با دو هزارو 868 رای و حوا فلاحتی قادیکلائی با دو هزار و 580 رای اعضای علی البدل این شورا هستند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به اعضای اصلی شهرگلسار افزود: حسین کوه خیل با دو هزارو 563 رای،  امیرمسعود صفاخیل با دو هزار و 147 رای ، فرشاد باقری با هزار و 992  رای، رضا کیاروستا با هزار و 901 رای و عبداله حاج منوچهری با هزارو 875 رای اعضای اصلی این شهر هستند.

پالیزگیر درپایان به اسامی اعضای اصلی شورای شهر چهارباغ نیز اشاره‌کرد وگفت: حمد علی زاده پنج هزار و 985 رای ، مجتبی مزاجی دارای چهار هزارو 379 رای،  حبیب مختاری با چهار هزارو 78 رای ، بهمن عینی سه هزار و 943 رای و رضا سرشار با سه هزار و 372 رای اعضای اصلی این شورا هستند.

منتخبین شورای اسلامی شهر طالقان معرفی شدند

فرماندار طالقان اسامی منتخبین شورای اسلامی این شهر را اعلام کرد.

مصطفی فراهانی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهارکرد: کاندیداهای این دوره شورای اسلامی شهر طالقان برای اخذ پنج کرسی با هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: سید حسن میر حسینی با  هزار و 448 رای، شعیب الله فرامرزی با  هزار و 98 رای ، حمیرا مقیمی با  هزار و 75 رای ، نادر صادقیان با هزار و 61 رای و حامد صادقیان با هزار و 30 رای توانستند در پنجمین دوره انتخابات شوراها به شورای اسلامی شهر طالقان راه یابند .

فراهانی‌گفت:همچنین محمد رفیع عقبایی، سید ابوالفضل قاضی میر سعید و حسن ربیعی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر طالقان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: میزان مشارکت دراین دوره از انتخابات شهر طالقان حدود 80 درصد بوده است.

فراهانی گفت: میزان آرای  اخذ شده در شهر طالقان پنج هزار و 28 رای بوده است.

هفت نفر به شورای شهر نظرآباد راه یافتند 

‌معاون سیاسی فرماندار نظرآباد اسامی راه یافتگان به پنجمین شورای شهر این شهر را اعلام کرد.

رضا زینی وند مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای اخذ هفت کرسی در نظر آباد با هم رقابت کردند.

وی اضافه کرد: پس از شمارش آراء حمزه بیگدلی با شش هزارو 814 رای، رسول عباسی با شش هزارو 100 رای، رضا احمد زاده با  پنج هزارو 579 رای ،نرگس تقوایی با پنج هزارو 524 رای ، معصومه آقا محمدی با پنج هزارو 402 رای ، علی گوزلی با پنج هزارو 50 رای و علی بذرپاچ با چهار هزارو 995 رای توانستند وارد شورا شوند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: