کد خبر: ۷۲۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۶۹
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد: جوانان ایرانی دلیل رای دادن خود به حسن روحانی رئیس جمهوری کنونی در انتخابات روز جمعه را تلاش وی برای پیشرفت ایران و روشن اندیشی می دانند.
تلویزیون دولتی روسیه: جوانان رویکردهای روحانی را برگزیدندبه گزارش خبرداغ  به نقل از ایرنا، شبکه روسی که چهار خبرنگار و تصویربردار را برای پوشش خبری برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ایران اعزام کرده، گزارش داد: جوانان می گفتند به روحانی رای می دهند، زیرا در چهار سال گذشته اقدام های بسیاری انجام داده و همچنین به جوانان توجه کرده است.

رسانه روسی روز شنبه در بازتاب انتخابات و دیدگاههای مردم ایران نوشت: جوانان ایرانی طرف گفت وگو با گروه خبری تاکید کردند که روحانی تلاش های زیادی برای پیشرفت ایران انجام داده و روشنفکر است.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه همچنین گزارش داد: انتخابات با حضور بسیار گسترده مردم که چشمگیر بود، برگزار شد و در بخش های مختلف مدیریت رای گیری هم اعلام شد، تخلفی رخ نداده و روند پیش بینی شده با آرامش کامل پایان یافته است.

خبرنگاران رسانه روسی در گزارش های خود اعلام کردند که وجود صف های طولانی از ویژگی های این رای گیری بود و براساس اطلاعات اعلام شده رسمی، 75 درصد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات شرکت کردند که بیشتر از پیش بینی ها بود.

شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه در پایان گزارش داد که با وجود رسیدن به زمان اولیه اعلام شده برای اتمام رای گیری، حضور جمعیت پرشمار منتظران رای دادن وجود داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: