کد خبر: ۷۲۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۶۱
درحالی که مسوولان باشگاه استقلال خوشبین به تمدید قرارداد امید نورافکن بودند این بازیکن فقط قول تمدید داد و راهی کره جنوبی شد.
صید جدید منصوریان/ بمب مدنظر پرسپولیس به استقلال نزدیک شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مسابقات جام جهانی جوانان 2017 درکره جنوبی برگزارمی شود و امید نورافکن به عنوان کاپیتان تیم جوانان ایران امیدواراست پس ازدرخشش دراین رقابت ها لژیونرشود و به قاره اروپا برود.

 

نورافکن جوان درحال حاضرقراردادی با باشگاه استقلال تهران نداشته و بازیکن آزاد محسوب می شود وقادراست به راحتی به هرتیمی که خواست برود.

 

برهمین اساس علیرضا منصوریان خواستارعقد قرارداد با داریوش شجاعیان ستاره گسترش فولاد شده است که پیش ترمورد توجه پرسپولیسی ها قرارگرفته بود. البته لوکا بوناچیچ برخلاف برانکو زاویه ای با علیرضا منصوریان نداشته و ممکن است رضایت به جدایی هافبک چپ پای خود بدهد!

 

سرمربی استقلال تهران که امیدی به تمدید قرارداد نورافکن ندارد می خواهد بدین ترتیب داریوش شجاعیان را جانشین کاپیتان تیم ملی جوانان درفصل آینده کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: