کد خبر: ۷۲۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۰
مسئولان پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال ایران نامه اعتراضی خود را نسبت به حکم afc مبنی بر محرومیت هواداران این تیم از حضور در بازی با لخویای قطر اعلام کرد.
جزییات نامه اعتراضی پرسپولیسی ها به afcبه گزارش خبرداغ ، کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف هواداران این تیم با محرومیت روبرو کرد. طبق حکم afc ، هواداران این تیم نمی توانند در بازی با لخویای قطر به ورزشگاه بیایند تا این تیم از حضور هوادارانش محروم شود.

 

همین امر سبب شد تا پرسپولیسی ها نامه اعتراضی خود را از طریق فدراسیون به afc ارسال کنند. در متن این نامه به موضوعاتی نظیر بلیت فروشی برنامه ریزی شده برای بازی با لخویا و ضرب العجلی بودن حکم آنها اشاره شده است.

 

از قرار معلوم جمعه هفته گذشته نامه ای به باشگاه پرسپولیس می رسد که طی آن کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای را درباره رفتار هوادارانش در بازی با الوحده امارات دریافت می کند و از آنها خواهان ارایه توضیحات ظرف چهار روز می شود. پرسپولیسی ها نیز خیلی سریع توضیحاتشان را بیان می کنند. با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی سریع و بلافاصله پس از دفاعیه پرسپولیس، حکم محرومیت هواداران این تیم را در بازی با لخویا می دهد. جالب اینجاست کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس، 10روز مهلت داده تا نسبت به این حکم اعتراض کنند. این در حالی است که آنها باید کمتر از شش روز دیگر به مصاف لخویا برود. 

 

مسئولان پرسپولیس حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر سوال برده اند و عنوان کرده اند این باشگاه روی بلیت فروشی این بازی، حساب ویژه ای باز کرده است که با توجه به حکم afc ضرر هنگفتی متوجه آنها خواهد شد.

 

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: