به
گزارش خبرداغ به نقل از روابطعمومی پستبانکایران: وی در ادامه به تبیین نقش روابطعمومی
بعنوان بازوی کمکی و امین مدیریت بانک پرداخت و گفت: تفکر روابطعمومی
نزدیک به تفکر مدیریت است که در راستای آن باید زیرساختها و ظرفیتهای
لازم را تقویت نموده و روز به روز نسبت به ارتقاء مجموعه اهتمام ورزیم.وی
در ادامه با اشاره به نقش ارزنده روابطعمومی در داخل سازمان عنوان کرد:
کارکنان روابطعمومی باید جایگاه خود را بدلیل نقش بیبدیلشان در اثرگذاری و
الگوپذیری مجموعه از آنان گرامی بدارند و با جهتدهی و همسوئی با مدیران
ارشد اهداف بانک را به ثمر برسانند.
فرحی نوآوری و تدبیر را لازمه کار
روابطعمومی دانست و عنوان کرد: با توجه به مأموریت پستبانکایران بعنوان
بانک توسعهای و تخصصی حوزه ICT باید برندسازی و انجام تبلیغات اثرگذار
درخصوص محصولات و خدمات این بانک توسط روابطعمومی بصورت جدی انجام پذیرد
تا مطلوبیت از خدماترسانی این بانک در جایجای کشور انعکاس یابد.
دکتر
صباغی و مهندس فلاحفر اعضای هیأت مدیره نیز به مناسبت همین روز از
ادارهکل روابط عمومی بازدید و ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
به آنان و تقدیر از زحمات و تلاشهایشان به تشریح نقش و جایگاه روابط
عمومی در سازمانها به ویژه در عصر ارتباطات پرداختند.
همچنین سیدرحمان
حسینپور رئیس ادارهکل روابطعمومی و حوزه مدیریت نیز در نشست فوق ضمن
تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابطعمومی و ارتباطات بهویژه همکاران
پرتلاش مجموعه روابطعمومی و مدیریتهای شعب استانها و مناطق درخصوص
برنامههای عملیاتی این اداره کل در سالجاری مطالبی را بیان داشتند.
گفتنی
است: در نشست مذکور هریک از مشاوران و کارکنان اداره کل روابطعمومی
درخصوص عملکرد این ادارهکل در بخشهای مختلف مطالبی را ارائه نمودند.