کد خبر: ۷۲۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
این روزها عده ای برای رسیدن به رویای های شان از مسیر غیر قانونی قصد دارند از آرزو به واقعیت برسند.
جوان 35 ساله تهرانی که نقشه کثیفی برای گردشگران خارجی کشید و ..به گزارش خبرداغ ، 6 ماه پیش چهار تن با همکاری همدیگر نقش ای شوم را کشیدند تا با نقشه ای از پیش طراحی شده طعمه های خود را شناسایی کنند.

 

این افراد به اطراف سفارتخانه ها و هتل ها مراجعه می کردند و اتباع خارجه را شناسایی و با جعل عنوان پلیس به سمت این گردشگران خارجی می رفتند و از آنها تقاضای مدارک می کردند.

 

این متهمان در بازرسی بدنی و بازرسی از کیف اتباع خارجی پول های آنان را کف می رفتند که از این طریق مبالغ هنگفتی را به جیب می زدند.

 

*متهم اول

جوان 35 ساله به عنوان متهم اصلی بازداشت شده به خبرنگار ما می گوید که به سه زبان خارجه تسلط دارد و بیشتر به مناطق شمال تهران مراجعه و دام خود را پهن می کردند.

 

این متهم در ادامه توضیح داد: پدرش سابقه دار است و در زندان به سر می برد و خودش نیز بارها به دلیل درگیری و عرضه و فروش مواد دستگیر و روانه زندان شده است و تاکنون 6 سابقه دارد.

 

متهم اصلی همه تقصیرها را گردن فردی به نام منصور می اندازد که هم اکنون فراری است.

 

*متهم دوم

مرد 41 ساله ای که صاحب دو فرزند 11 و 16 ساله است زندان بودنش تنها به ایران ختم نمی شود و در ترکیه بیش از 4 سال حبس بوده است و پس از آزادی به دنبال رویای زندگی با خانواده در اروپا به دنبال سرکیسه کردن گردشگرانی بود که در به ایران آمده بودند.

 

وی می گوید: در این چند ماه که در این باند همکاری داشتم و کمتر از 2 میلیون به جیب زدم و پشیمان از کار خود هستم و شرمنده همسر و فرزندانم که دوباره باید نبودنم را تحمل کنند در حالی که در ترکیه هم حبس بودم و در کنار خانواده نبودم.

 

 متهم سوم

متهم سوم جوانی 25 ساله بود که به جرم خود اعتراف کرده و می گوید از شهرستان به تهران آمده تا در شمال تهران با همدستی پسرعمو و دامادشان ارز اتباع خارجی را به جیب بزنند.

 

وی در تکمیل صحبت هایش می گوید: سابقه سرقت و دستگیری دارد و نقش آنچنانی در سرقت نداشته است و تمام اموال در دست منصور است.

 

بر اساس این گزارش؛ این متهمان با رفتن سمت اتباع خارجی با زبان انگلیسی خود را پلیس معرفی می کردند و اقدام به بازرسی از اموال مالباختگان از جمله کیف و ساک و بازرسی بدنی می کردند و پول هایی این مالباختگان را در حین شمارش کف زنی می کردند.

 

گفتنی است: از این باند چهار نفره 3 متهم توسط پلیس شناسایی و دستگیز و این متهمان روانه زندان شدند و متهم فراری تحت عقیب پلیس است.

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: