کد خبر: ۷۲۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۶
مهاجم الشحانیه قطر در فصل گذشته اعلام کرد که با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مذاکره کرده است.
با استقلال و پرسپولیس مذاکره جدی کرده‌ام/ خودم دوست دارم در ایران بازی کنمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،رحیم‌ زهیوی ضمن اشاره به این موضوع می‌گوید: «البته من هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. در بین تیم‌های ایرانی با دو تیم پرسپولیس و استقلال به‌صورت جدی مذاکره کرده‌ام و نظرهای ما به یکدیگر نزدیک است.

 

البته دو پیشنهاد هم از لیگ قطر دارم که باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. احتمالاً در روزهای آینده مذاکراتی را هم با آنها خواهم داشت تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم.»


زهیوی در پاسخ به این سوال که احتمال بازی کردنش در لیگ ایران بیشتر است یا قطر، می‌گوید: «راستش را بخواهید خودم دوست دارم در ایران بازی کنم تا بیشتر دیده شوم. از طرفی امسال سالی است که به جام جهانی منتهی می‌شود و من دوست دارم بیشتر در چشم باشم. حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت، ولی خودم دوست دارم در ایران بازی کنم. قطعاً تا چند روز آینده وضعیتم به‌صورت کامل مشخص خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: