کد خبر: ۷۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۹
در جلسه مجمع روحانیون مبارز، حضور مردم پای صندوق های رای و حمایت از حسن روحانی مورد تاکید قرار گرفت.
حمایت مجمع روحانیون مبارز از حسن روحانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در پایان جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز  ضمن بررسی مسائل جاری کشور بخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این دوره از انتخابات را بسیار حساس و سرنوشت ساز ارزیابی و اعلام شد: با عنایت به شرایط بحرانی منطقه و جایگاه مهم ایران با تکیه بر اعتدال و عقلانیت میتوان بسیاری از مشکلات داخلی و بیرونی را پشت سر گذاشت. لذا حضور پر شور و حماسی ملت شریف ایران پای صندوق های رای و تداوم و تکرار انتخابات صحیح و کار ساز آنان در خرداد ۹۲ ضامن ارتقای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

مجمع روحانیون مبارز همچنین از مردم شریف و آگاه ایران دعوت کرد تا با رای قاطع خود به  حسن روحانی، زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی مان را در مسیر عقل و اعتدال فراهم آوردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: