کد خبر: ۷۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۸۸
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اقدام محمدباقر قالیباف در کناره‌گیری به نفع حجت‌الاسلام رئیسی تقدیر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: حمایت آقای قالیباف از آقای رئیسی علامت پایان تفرقه در جبهه انقلاب اسلامی است. درود بر ایثار و برادری.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فری
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
0
باسلام..جناب آقای رضایی،آقای قالیباف هم مثل شما هستند ماشاالله اینقدر رو دارید اگه 10تاانتخابات هم شرکت کنید رای نمی آورید ولی باز میگویید برای حفظ نظام در صحنه میمانیم..مگراینکه امثال شما از قالیباف حمایت کنند.ازاول مشخص بود قالیباف برای ضربه زدن به دولت آمده بود وتمامی برنامه های مناظره ایشان را دولت آقای احمدی نزاد ساپورت میکرد> خیلی ضایع عمل کردند. واقعا هرچی که این مردم را فرض میکنید خودتان هستید.شماها یادگرفتید عزت این مردم روبا پول ومادیات لکه دار کنید چون خودواطرافیانتان راازاین مردم نمی دانید ولی اینو بدونید همه درپیشگاه خدای تبارک وتعالی یکی هستیم.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
آقای قالیباف شما بهتر از هر کس دیگری میدانید که اقای قالیباف هم مثل شما دنبال منافع خودش بود و همچنانکه در چندیندوره مردم به شما روی خش مشان ندادند به قالیباف هم همینطور بودند منتهی این ادای تکلیف و حفظموقعیت سیاسی خودتون بنام مردم تمام کردید ولی بدانید که مردم عادی از خیلی از شما به اصطلاح خواص آگاه ترند منتهی عافیت طلب نیستند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: