کد خبر: ۷۱۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۸۷
سروش رفیعی، هافبك تكنیكی پرسپولیسی‌ها، هنوز نتوانسته یك پیشنهاد اروپایی درست و حسابی برای خود پیدا كند.
آخرین وضعیت سروش رفیعی/ هافبک سرخ ها ماندنی خواهد شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،او علاقه زیادی دارد تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی از جمع سرخپوشان جدا شود اما این بازیكن تاكنون هیچ پیشنهاد خارجی درست و حسابی كه بتوان روی آن حساب باز كرد دریافت نكرده و با این اوضاع همچنان در جمع سرخپوشان ماندگار است.

 

البته پرسپولیسی‌ها نیز علاقه زیادی دارند كه سروش بماند و به این تیم كمك كند اما در صورتی كه سروش نیز دیگر حرفی از رفتن نزند و برای ادامه همكاری با باشگاه پیشقدم شود. قرارداد این بازیكن پس از پایان دیدار رفت و برگشت مقابل لخویای قطر به اتمام می‌رسد ولی با این حال، مدیر برنامه‌های سروش در كشورهای یونان، تركیه و هلند به دنبال یك تیم خوب برای او می‌گردد.

 

گفته می‌شد تیمی از دسته دوم آلمان خواهان جذب این بازیكن شده اما این خبر صحت نداشت و بعدها مشخص شد در حد یك پیشنهاد ساده اما بسیار ارزان‌قیمت بوده و هرگز واقعیت نداشت. از سوی دیگر، حضور شجاع خلیل‌‌زاده، رفیق گرمابه و گلستان سروش در پرسپولیس، شاید باعث این امر شود كه او در جمع سرخپوشان بماند و به كارش در پرسپولیس ادامه دهد. البته این موضوع، یك شرط مهم هم دارد‌‌؛ مدیران باشگاه دیگر حاضر نیستند با سروش، قرارداد یك میلیارد تومانی به امضا برسانند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: