کد خبر: ۷۱۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۱
به نظر می‌رسد ضد ستاره بودن، هدف اصلی باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات است.
حسینی بماند، چهار بازیکن کلیدی ذوب می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: به نظر می‌رسد ضد ستاره بودن، هدف اصلی باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات است. این چهار بازیکن به احتمال فراوان از ذوب‌آهن جدا می‌شوند تا حضور در باشگاه‌هایی دیگر را تجربه کنند. این هدف اصلی ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی است. با این هدف، نه مجتبی حسینی با بازیکنی دچار چالش می‌شود و نه باشگاه زیر بار هزینه قرارداد این چهار ستاره می‌رود. اینها در شرایطی است که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بین حسینی و این چهار بازیکن، سرمربی را انتخاب کند و حمایت از او را در دستور کار قرار بدهد.

اختلاف در ذوب‌آهن بیداد می‌کند. اختلاف سرمربی با برخی از ستاره‌های تیم. از مهدی رجب‌زاده و قاسم حدادی فر گرفته تا رشید مظاهری و مرتضی تبریزی. اینها هر روز با مجتبی حسینی چالش دارند. چالشی که تمامی ندارد و مشخص هم نیست آیا برای فصل آینده نیز ادامه خواهد داشت یا نه.

ابتدا نوبت مرتضی تبریزی بود. مهاجم خوش قد و قامت و گلزن ذوب‌آهن که به یکباره از سوی حسینی به نیمکت تبعید شد تا از صدر جدول گلزن‌های لیگ دور شود و البته اعتبارش را تا حدودی از دست بدهد. اعتباری که در همین ذوب‌آهن به دست آورده و با چنگ و دندان حفظش کرده بود.

مهدی رجب‌زاده نفر بعد بود که با مجتبی حسینی دچار اختلاف شد. حاصل آن نیمکت‌نشینی کاپیتان اول ذوب‌آهن در چند بازی از لیگ برتر بود. بازی‌هایی که می‌توانست دغدغه ذوب‌آهن برای کسب عنوان چهارمی را به حداقل برساند و این تیم را به رقابت با سپاهان وادار نکند.

رجب‌زاده البته بعد از چند بازی به ترکیب ذوب‌آهن برگشت اما نه برای بازی در پست آرمانی اش، یعنی پشت سر تک مهاجم. رجب‌زاده 39 ساله بدل شد به مدافع راست ذوب‌آهن تا جای خالی علی حمام را پر کند. دفاع راست پستی است با دوندگی بالا و رفت و برگشت‌های فراوان. اینکه یک بازیکن 39 ساله – حتی اگر آماده هم باشد- در این پست به بازی گرفته شود سوال بی جوابی است که نه حسینی درباره‌اش صحبت کرده و نه مهدی رجب‌زاده حرفی راجع به آن به زبان می‌آورد.

قاسم حدادی فر نیز چنین شرایطی را تجربه می‌کند. او پس از آسیب‌دیدگی با آمادگی کامل به ترکیب ذوب‌آهن برگشت اما مشخص نشد چرا مجتبی حسینی با او دچار مشکل شد و به یکباره نام او را از فهرست 18 نفره این تیم خط زد. همین آغازگر اختلاف‌ها بود، تا جایی که حتی قاسم حدادی فر که به هیچ وجه اهل حاشیه نیست مصاحبه کرد و از شرایط عجیبی گفت که در ذوب‌آهن پیش آمده. حدادی فر حتی از جدایی صحبت کرد و این جمله را بر زبان آورد که اگر شرایط به همین منوال پیش برود در پایان فصل از ذوب‌آهن جدا خواهد شد.

حدادی فر در آخرین بازی ذوب‌آهن مقابل الاهلی عربستان نیز فقط 3 دقیقه فرصت بازی به دست آورد تا چالش میان حسینی و او ادامه داشته باشد.

در صورتی که حسینی می‌توانست در این بازی، دانیال اسماعیلی فر را به جای هافبک دفاعی در دفاع راست بازی بدهد تا قاسم حدادی فر در میانه زمین به میدان برود. آن وقت رجب‌زاده هم دیگر دفاع راست نبود و می‌توانست در پست اصلی‌اش کمک حال ذوب‌آهن باشد.

رشید مظاهری نیز دیگر بازیکنی است که شایعه جدایی‌اش از ذوب‌آهن به گوش می‌رسد. دروازه‌بانی که طی دو، سه فصل اخیر به قدری درخشیده که حتی به دروازه تیم ملی هم رسیده و یک بازی نیز مقابل هند انجام داده است. اینکه مظاهری با آن آمادگی فوق‌العاده چطور در هفته‌های پایانی افت کرد و از درخشش قبلی خود فاصله گرفت سوال دیگری است که می‌شود با کمی کنجکاوی به پاسخش رسید.

به نظر می‌رسد ضد ستاره بودن، هدف اصلی باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات است. این چهار بازیکن به احتمال فراوان از ذوب‌آهن جدا می‌شوند تا حضور در باشگاه‌هایی دیگر را تجربه کنند. این هدف اصلی ذوب‌آهن در نقل و انتقالات تابستانی است.

با این هدف، نه مجتبی حسینی با بازیکنی دچار چالش می‌شود و نه باشگاه زیر بار هزینه قرارداد این چهار ستاره می‌رود.

 اینها در شرایطی است که سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن بین حسینی و این چهار بازیکن، سرمربی را انتخاب کند و حمایت از او را در دستور کار قرار بدهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: