کد خبر: ۷۱۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
با کشف یک جسد معدنچی دیگر؛
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان با بیان اینکه پیکر یک معدنچی دیگر در تونل معدن کشف شده است، گفت: خبرهای مبنی بر پایان عملیات صحت ندارد و عملیات نجات و امداد همچنان در معدن آزادشهر ادامه دارد.
شمار جانباختگان حادثه معدن آزادشهر به 43 نفر رسیدبه گزارش خبرداغ ، صادقعلی مقدم در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نیروهای متخصص معدنکار توانستند جسد یک معدنچی دیگر را در تونل معدن کشف کنند و در حال حاضر تلاشها برای خارج کردن این جسد از زیر آوار ادامه دارد.

وی افزود: با این پیکر کشف شده، تعداد معدنچیان جان باخته در حادثه انفجار معدن آزادشهر به 43 نفر رسید.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان با تاکید بر اینکه جستجو و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: طرح شایعاتی همچون پایان عملیات امداد و نجات صحت ندارد و اعلام آن از سوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان رسما صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: