کد خبر: ۷۱۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۳
انتقال مهاجم نیجریه‌ای به پرسپولیس قطعی است.
ستاره لیگ برتری قبل از دیدار با الوحده با پرسپولیس بستبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،باشگاه پرسپولیس برای اینکه به شایعات پیرامون گادوین منشا پایان دهد با او قرارداد رسمی امضا کرده است و این بازیکن هیچ راهی برای فرار از این قضیه ندارد. برخی عنوان کرده‌اند که عکس منتشر شده از منشا و علی‌اکبر طاهری برای ماه قبل است در حالی که ان عکس برای ساعاتی قبل از بازی پرسپولیس و الوحده است.

 

در مذاکرات قبل پرسپولیس با منشا، محمد ترکاشوند حضور داشت و هیچ عکسی هم در آن جلسه گرفته نشد اما در نشست دیروز طاهری و ترکاشوند با منشا که قرارداد رسمی امضا شد عکاس باشگاه پرسپولیس هم حضور پیدا کرده بود. با توجه به این قضیه حضور منشا در پرسپولیس قطعی است و این بازیکن به زودی برای دریافت پیش قراردادش در این باشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: