کد خبر: ۷۱۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۱
برخی از منابع خبری از قصد آنکارا برای ایجاد دیوار روی خط مرزی میان ایران و ترکیه خبر دادند.
ترکیه روی خط مرزی با ایران دیوار حائل می‌سازدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «عبدالقدیر سلوی» سرمقاله‌نویس این روزنامه امروز –دوشنبه- اعلام کرد با توجه به تغییرات احتمالی در سیاست دولت ترکیه پس از همه‌پرسی تغییر قانون اساسی امکان تاسیس دیوار مرزی در مرز ترکیه و ایران نیز افزایش یافته است.

وی که به نقل از یکی از مقام‌های دولتی که نخواسته بود نامش فاش شود این خبر را اعلام می‌کرد، هدف از ساخت این دیوار مرزی را مقابله با تهدید‌های تروریستی خصوصا مقابله با تحرکات شبه‌نظامیان حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) خواند.

عبدالقدیر سلوی در توجیه این تصمیم، اعلام کرد دولت ترکیه همان گونه که برای مقابله با تروریست‌ها مجبور شد در مرز سوریه اقدام به تاسیس دیوار مرزی کند، می‌تواند روی مرز خود با ایران نیز این اقدام را تکرار کند.

  به نقل از روزنامه حریت،وی مدعی شد بیش از یک‌هزار شبه نظامی پ‌ک‌ک در اردوگاه‌هایی در مرز ایران حضور دارند که از این مناطق وارد خاک ترکیه شده و دست به اقدام‌های تروریستی می‌زنند و پس از انجام اقدام‌های تروریستی به خاک ایران فرار می‌کنند.

 ساوی خاطرنشان کرد دولت ترکیه برای مقابله با نفوذ این عناصر به خاک ترکیه در مرز «اغری-ایقدیر» دیواری به طول ۷۰ کیلومتر بنا خواهد کرد.

وی همچنین افزود در نقاط دیگر خطوط مرزی مشترک دو کشور برج‌های دیدبانی و سیم خاردار نصب خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
عناصر داعش چگونه وارد سوریه می شوند؟
عناصر داعش چگونه وارد عراق می شوند؟
عناصر داعش چگونه وارد منطقه خاورمیانه می شوند؟
عناصر داعش چگونه وارد سوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه می شوند؟ عناصر داعش درمدت 6 سال است با کمک مالی کشورهای اروپایی وبه ویژه کشورهای عربی، رژیم صهیونیستی وترکیه به سرکردگی آمریکا وبا هماهنگی، همدستی وهمکاری سران نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت کشورترکیه ازطریق ترکیه وارد سوریه، عراق، لبنان ومنطقه می شوند.
حملات تجاوزکارانه و مکرر رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان ملل متحد وشورای امنیت سازمان ملل متحد به سوریه شرمآوراست.

حمله جنگند های ترکیه به شمال شرق سوریه غیرقانونی است.
حملات جنون آمیزترکیه به خاک عراق وسوریه به بهانه مبارزه با تروریسم! تجاوزمحسوب می شود.
حمله جنگند های ترکیه به عراق وسوریه بی دلیل بوده است.
ترکیه جنایتکاربا هدف حمایت حمایت ازتروریسم، درعراق مداخله می کند.

اقدامات ترکیه جنایتکار با کمک مالی کشورهای عربی درمدت 7 سال است که در حمایت از تروریست ها و در خدمت اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی که همانا تخلیه ظرفیت های راهبردی جهان اسلام است.
ترکیه درمدت 7 سال است کمک عربستان، قطر، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.
حضور ترکیه جنایتکار و گسترش تروریسم در شمال عراق نگران کننده است.
ترکیه با هماهنگی آمریکا به دنبال اشغال شمال عراق است.

حضور ترکیه جنایتکار و گسترش تروریسم در شمال سوریه نگران کننده است.
ترکیه با هماهنگی آمریکا به دنبال اشغال شمال سوریه است.


حرف رجب اردوغان نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهورترکیه دیگرچه اعتباری دارد. چه کسی باورمی کند اردوغان وحشی نگران کودکان سوری وملت سوریه است؟ اردوغان وحشی درمدت 6 سال است با کمک های مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا سیاه ترین پرونده نقض حقوق بشر را درسوریه دارد.دولت ترکیه بیشترین را ازتروریست های سوریه کرد. اقدامات سران ترکیه هیچ ارتباطی به اسلام وپیامبر اسلام (ص) ندارد. اردوغان ازتروریسم وداعش وتکفیری ها برای تغییرحکومت بشاراسد استفاده می کند.


درپاسخ به نوکران آمریکا درمنطقه وجهان
سران بی فرهنگ وبی شخصیت کشورهای ازحمله موشکی آمریکا به سوریه ازتجاوزنظامی آمریکا حمایت کرده است دیگرهیچ گونه حق صلاحیت مذاکره سیاسی وگفت وگو سیاسی درباره سوریه ندارد.


درپاسخ به نوکران آمریکا درمنطقه وجهان
سران بی فرهنگ وبی شخصیت کشورهای ازحمله موشکی آمریکا به سوریه ازتجاوزنظامی آمریکا حمایت کرده است دیگرهیچ گونه حق صلاحیت مذاکره سیاسی وگفت وگو سیاسی درباره سوریه ندارد.

ترکیه مقصر است
مقصر اصلی کشتار مردم سوریه، ترکیه و به خصوص رئیس جمهور آن کشور است. سیاست این رئیس جمهور در مخالفت با بشار اسد باعث شد ترکیه با پولهای کشورهای خلیجفارس اسلحه بخرد و به گروههای مخالف دولت سوریه بدهد و شعله جنگ را روشن کند. گویا دنیا این موضوع را فراموش کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: