کد خبر: ۷۱۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
روحانی در سالن الغدیر:
رییس‌جمهور گفت: کسانی از اشتغال حرف می‌زنند که در ستادهای آنها کسانی هستند که هشت سال قبل کشور در اختیار آنها بود و دیدید با جوانان ما و اشتغال این کشور چه کردند؟
در ستادهای برخی، کسانی هستند که ۸ سال کشور در اختیارشان بود/ کسی از شما نمی‌پرسد آیا تا به حال مالیات داده‌ایدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی در سالن الغدیر ارومیه گفت: کسانی از اشتغال باید حرف بزنند که کارنامه خود را به مردم نشان بدهند. در ستادهای آنها کسانی هستند که هشت سال قبل کشور در اختیار آنها بود و دیدید با جوانان ما و اشتغال این کشور چه کردند؟ هشت سال شغلی برای این سرزمین نبود.

او. افزود: برخی از رسانه‌ها آن هشت سال را سکوت کردند و از بیکاری جوانان سخن نگفتند ولی سال قبل که ۶۵۰ هزار شغل ایجاد شد، دم از بیکاری می‌زنند و می‌گویند باید مالیات بدهید ولی کسی نمی‌پرسد آنجایی که شما مدیریت می‌کنید تا حالا مالیات داده‌اید؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: