کد خبر: ۷۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۵۶
دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ برپایی پارتی‌های شبانه در کرمان خبر داد و گفت: 55زن ومرد در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص و پایکوبی به صورت مختلط در کرمان دستگیر شدند.
دستگیری 55 زن و مرد در پارتی شبانه در کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، «دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر تشکیل باندی با سردستگی فردی معلوم‌الحال واز مرفهین بی‌درد در امر برپایی مجالس لهو و لعب و ارتکاب معاصی برخورد با اعضای باند مذکور در دستور کار ویژه دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضائی ادامه داد:در پی رصدهای انجام گرفته از سوی پلیس، مکان برپایی پارتی در یکی از منازل  واقع در شهر کرمان  مورد شناسایی  قرار گرفت و با صدور حکم قضائی، پلیس 55 زن ومرد حاضر در پارتی را دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در هنگام دستگیری افراد حاضر در پارتی در حال مصرف مشروبات الکلی و رقص وپایکوبی به‌صورت مختلط  بودند.

دادستان کرمان با بیان این‌که مکان برپایی جرم با حکم قضائی پلمب شده است، افزود: در این رابطه 19 دستگاه خودروی لوکس وگرانقیمت و دو دستگاه موتورسیکلت سنگین و 10 لیتر مشروبات الکلی و سایر وسایل جرم از متهمان کشف و توقیف شده است.

سلاری یادآور شد: استان کرمان سرزمین سرداران شهید و رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می‌باشد و دستگاه قضائی در استان به‌عنوان چشمان بیدار مردم، این اجازه را به غرب‌زدگان و پیروان فرهنگ منحط غربی را نخواهد داد که با هنجارشکنی و افعال مجرمانه چهره دینی استان کرمان را مخدوش کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: