کد خبر: ۷۱۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۹۴۵
سرور جپاروف با سپاهان برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان رفت آن هم مقابل تیمی كه مدعی است برای فصل آینده با او قرارداد دارد و می‌تواند بدون هیچ مشكلی از این ملی‌پوش ازبك در تركیب خود بهره ببرد.
استقلالی‌شدن بمب مدنظر منصوریان جدی شدبه گزارش خبرداغ ، در شرایطی كه قرارداد قرضی جپاروف با سپاهانی‌ها به پایان رسیده اما این بازیكن با اكراه فراوان اصفهانی‌ها، پایتخت را به مقصد نصف جهان ترك كرد تا در این یكی، دو روز آینده مراحل تسویه‌حساب و ترك این شهر را فراهم كند آن هم در شرایطی كه هنوز تصمیم نهایی‌‌اش برای آینده را اتخاذ نكرده است.

 

منصوریان و استقلالی‌ها كه به شدت پیگیر ماجرای قرارداد او و موضوع پیشنهاد تمدید قرارداد سپاهان به این بازیكن بودند قبل از اینكه اتفاقی رخ بدهد از طریق مدیربرنامه‌های جپاروف به او اعلام كردند در چند روز آینده حق مصاحبه و صحبت درخصوص آینده را ندارد تا باشگاه تكلیف سرور را مشخص كند به همین خاطر ملی‌پوش ازبك ترجیح داد همچنان دور از دسترس باقی‌ مانده و بدون اینكه پاسخی درخصوص آینده‌‌اش بدهد راهی اصفهان شود.

 

طبق آخرین خبرها گفته می‌شود جپاروف روز سه‌شنبه بعد از بازگشت كاروان استقلال از دوحه تكلیف آینده خود را در نشست با منصوریان و مدیران باشگاه روشن خواهد كرد.

 

این بازیكن ازبك در پایان بازی سپاهان با استقلال با برتن كردن پیراهن شماره 3 استقلال به ابراز احساسات طرفداران پاسخ داد تا به این شكل بازگشت خود به جمع شاگردان منصوریان را جدی‌تر از همیشه نشان بدهد. 

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: