کد خبر: ۷۱۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۱۷
آزمون ارتقاء و انتصاب کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در روز جمعه مورخ ۱۵ اردیبهشت ۹۶ راس ساعت ۱۰ صبح بصورت سراسری و هماهنگ در مراکز استان ها و با حضور ۱۷۰۷ نفر از پرسنل بانك برگزار شد.
برگزاری آزمون ارتقاء و انتصاب کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس آئين نامه مصوب هيات مديره بانک اين آزمون بصورت ساليانه و با هدف بروزرساني دانش و معلومات بانکي و شناسايي کاركنان مستعد و توانمند جهت تصدي مشاغل تخصصي و مديريتي برگزار مي شود.
این آزمون سراسری برای نخستین بار در بانک به صورت هماهنگ و حضوري در کل کشور برگزار شده و نمايندگان ناظر اعزامي از ستاد مرکزي ، مديران و معاونين استان ها بر روند انجام آزمون و عوامل اجرايي نظارت داشته اند.
آزمون استان تهران و البرز نیز در دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبير با حضور ۱۲۰ نفر از متقاضيان و داوطلبين برگزار گرديد.
مرتضی اکبری مدیرعامل، سلیمان توکلي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره و چند تن از مديران ادارات ستاد مرکزي با حضور در محل برگزاري آزمون ارتقاء و انتصاب از نزديك بر فرايند اجراي آن نظارت بعمل آورند.
در این بازدید، نجدی مدیر امور استان ها، وکيل رئيس اداره حوزه مديريت، حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي، موميوند معاون اداره بازرسي، کريمي معاون اداره توسعه سرمايه انساني، مجيدي مسئول دايره آموزش و آشوغ مسئول دايره ارتقاء و انتصاب، در اجراي صحيح اين آزمون مديران ارشد بانک را همراهي نمودند.
شایان ذکر است، آزمون مذکور که دارای ۱۰۰ سوال ۴ گزینه ای در ۶ ماده درسي بود به مدت ۱۰۰ دقيقه برگزار و در ساعت ۴۰/۱۱ در کليه استان ها به پايان رسيد نتايج آزمون نيز وفق مقررات متعاقبا اعلام مي گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: