به گزارش
خبرداغ به نقل از به نقل از روابط عمومی ایران زمین، دراین جلسه جمشیدی مدیریت شعب استان گیلان بانک ایران زمین ضمن خوشامد گوئی به مدیران شرکت فن آوا نکاتی را در خصوص ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات شرکت از قبیل نصب دستگاه، سرکشی به دارندگان دستگاه کارت خوان، رفع نقص احتمالی آنان و جمع آوری pos های صفر تراکنش ارائه کرد.
پورعسکر مدیراستانی شرکت فن آوا در این جلسه با ارائه گزارش و اعلام وضعیت پایانه ها در شش ماه گذشته به تفکیک شعب ضمن تشکر از همکاری صمیمانه بانک بر ادامه روند همکاری با دقت و سرعت بیشتر تاکید کرد.
در ادامه مقرر شد بانک و شرکت فن آوا در راستای شناسائی بازارهای هدف و نصب pos ها اقدام فوری و جدی داشته و در خصوص نحوه گزارش گیری ماهانه توسط واحد انفورماتیک استان تمهیداتی از سوی شرکت اندیشیده شود.
با توجه به اهمیت posهای فروشگاهی به عنوان ابزار بازاریابی، اهمیت حفظ منافع بانک در خصوص مشتریان ویژه جهت نصب pos، کیفیت و سرعت ارائه خدمات از طرف شرکتها، پیگیری و ارائه خدمات پس از نصب، تکریم مشتریان پذیرنده pos و پیگیری عملکرد مطلوب pos ها از دیگر مواردی بود که به آن اشاره شد.