کد خبر: ۷۱۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۴
رییس دادگستری گلستان:
رییس کل دادگستری استان گلستان از احضار پیمانکار معدن زمستان یورت آزادشهر به دادسرا خبر داد و گفت: پیمانکار به همراه وکیل خود در دادسرا حضور یافت.
حضور پیمانکار معدن آزاد شهر در دادسرا/ برخی از اولیای دم شکایت کرده‌اندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا هادی هاشمیان اظهار کرد: این فرد به منظور بررسی زوایای حادثه به دادسرای عمومی و انقلاب آزادشهر احضار شده است.

او با تاکید بر اینکه پیمانکار بازداشت نشده است، تصریح کرد: در اولین جلسه بازپرسی، پیمانکار به همراه وکیل خود در دادسرا حاضر شد و به سوالات بازپرس پاسخ داد.

هاشمیان به مردم به ویژه بازماندگان این حادثه دلخراش اطمینان داد که در روند رسیدگی به پرونده با متخلفان چه از عوامل و دست‌اندرکاران معدن باشند چه از مدیران اجرایی که تخلف یا اهمال کرده باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه کار ثبت و تشکیل پرونده شاکیان این حادثه با سرعت انجام می شود، گفت: تاکنون تعدادی از اولیای‌دم و کارگران مجروح این حادثه به دادسرای آزادشهر مراجعه و شکایت خود را ثبت کرده‌اند.

با گذشت چهار روز از حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر، تاکنون جسد ۲۲ معدنچی جانباخته از تونل معدن خارج شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: