کد خبر: ۷۱۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۶
حاجی در کنگره انجمن اصلاحات:
وزیر دولت اصلاحات تاکید کرد:‌ تلاش می‌کنیم با جذب شخصیت‌های برجسته فضایی را فراهم کنیم تا بتوانیم ایده و طرح‌های نو برای برون رفت کشور از مشکلات ارائه دهیم.
ایده‌هایی برای برون‌رفت کشور از مشکلات موجود ارائه می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مرتضی حاجی در اولین کنگره حزب انجمن اصلاحات اظهار داشت: گروهی که موسسان این تشکیلات هستند پس از پیروزی سید محمدخاتمی در سال ۷۶ به قصد رصد کردن عملکردهایی که در بخش‌های مختلف کشور تحت اقدامات مدیران اجرایی در گوشه و کنار اتفاق افتاد و همچنین به قصد تبیین و اطلاع‌رسانی به موقع به تصمیم‌گیران گرد هم آمده و جلساتی را تشکیل دادند.

او تصریح کرد: عند‌اللزوم اگر این جمع به نتیجه‌ای می‌رسید که می‌بایست مطلب آن به رییس‌جمهور یا وزرا انتقال پیدا کند این کار انجام می‌شد. این فعالیت اگرچه رسمی نبود اما جمعی همدل و همراه آن را دنبال می‌کردند و در دوره اصلاحات این فعالیت به این شکل ادامه داشت و به این نتیجه رسیدیم که خوب است تشکل‌ها و گروه‌ها با شناسنامه مشخص اگر نظری دارند بیان کنند.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات در ادامه اظهار کرد: نهایتا تصمیم بر این شد که انجمن اصلاحات به تصویب برسد اما در هشت سال دولت نهم و دهم به طور کامل کار متوقف شد و پس از گذشت آن دوران و آغاز دوره تدبیر و امید امیدواری جدیدی ایجاد شد و بر آن شدیم تا کار را ادامه دهیم و امروز توانستیم آغاز رسمی فعالیت انجمن را اعلام کنیم.

او با بیان اینکه تشکیلات جدید در کنار سایر تشکل‌های اصلاح‌طلب پا به عرصه وجود گذاشت، گفت: در بحث‌های درونی در همگامی با مجموعه تشکل‌های اصلاح‌طلب تاکید شده و فعالیت تشکیلات طبیعتا در چارچوب قانون اساسی و قوانین جاری است. تلاش می‌کنیم با جذب شخصیت‌های برجسته فضایی را فراهم کنیم تا بتوانیم ایده و طرح‌های نو برای برون رفت کشور از مشکلات ارائه دهیم.

حاجی در پایان حادثه انفجار در معدن آزادشهر را نیز تسلیت گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: