کد خبر: ۷۱۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۴۱
بهاروند مدیر شعب استان لرستان بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به شاخص های عملکردی در حوزه هاي جذب منابع، تخصيص مصارف، کاهش ميزان مطالبات و تکريم و جلب رضايت مشتريان، پنج شعبه برتر استان در سال ۹۵ را معرفي نمود.
اهتمام مدیریت شعب استان لرستان به حوزه بازاریابی و جذب مشتريان جديدبه گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضي بهاروند با اشاره به رشد ۵۵ درصدي منابع استان لرستان در سال ۹۵ گفت: با اقدامات موثر صورت گرفته در زمينه بازاريابي، جذب منابع و افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف، در سال گذشته نسبت به سال ۹۴ موفق به جذب بالغ بر ۵۵ درصدي منابع شديم و جا دارد تا از زحمات همکاران صف و ستاد استان کمال قدرداني را داشته باشم.
وی افزود: براین اساس، شعب مدرس بروجرد(کد۶۶۰۱)، شهید بهشتی درود (۶۶۱۱)، انقلاب خرم آباد (۶۶۰۵)، امام خميني (ره) « دفان » نورآباد (۶۶۲۰) و ولايت کوهدشت (کد۶۶۱۰)، در زمره پنج شعبه برتر استان لرستان قرار گرفته است.
بهاروند در رابطه با برنامه ها و عملکرد شعب استان گفت: در سال گذشته تشکیل کمیته های بازاریابي و وصول مطالبات و همچنين برگزاري جلسات متعدد با روساي شعب و دواير ستادي به افزايش کارايي و انگيزه شعب جهت بهبود روند جذب منابع و كاهش مطالبات منجر گرديده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی باشگاه خيرين در استان اظهار داشت: در اين راستا گام هاي موثري براي هم افزايي و تعامل خيرين با هدف تجميع سپرده هاي آنان و تخصيص به نيازمندان واقعي جامعه صورت گرفته است.
مدیر شعب استان لرستان ادامه داد: در سال ۹۵ جلسات متعددی با صاحبان سرمایه ، شرکت های خصوصي و دولتي و سازمان ها برگزار شده است تا خدمات و طرح هاي تسهيلاتي بانک را بيش از پيش به هموطنان معرفي نماييم.
وی همچنین تصریح کرد: شعب این استان با پرداخت تسهيلات ازدواج و اشتغالزايي ضمن ايفاي تعهدات بانکي به دولت توانسته اند، رضايت مشتريان و مراجعين را جلب کنند.
مرتضی بهاروند با تاکید بر تاثیر مثبت جابه جایي برخي شعب و جانمايي مکان جديد اظهار داشت: انتخاب شعب با دسترسي هاي بهتر براي مراجعين، افزايش چشمگير منابع و استقبال از خدمات بانک را به همراه داشته است و در سال جاري نيز با توجه به کارشناسي هاي انجام شده با هدف افزايش كارايي شعب و خدمات رساني مطلوبتر به مشتريان جانمايي شعب جديد را در دستور كار خود داريم.
مدیر شعب استان لرستان گفت: همچنین در سال گذشته برای تجهیز شعب به خودپردازهاي دوم تلاش شده و در همين راستا هشت شعبه استان لرستان به خودپردازهاي دوم و سالني تجهيز شده اند که امسال نيز اين روند ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: